A-COLD-WALL* on ainulaadne moekontseptsioon. Samuel Ross asutas brändi 2015. aastal kunstiprojektina, mis peegeldab Briti ühiskonna sotsiaalseid erinevusi ja kultuurilist mitmekesisust. See, mis algas eksperimendina tekstiilide ja vormidega, on järk-järgult muutunud ülemaailmseks moenähtuseks, mis defineerib tänavarõivad ümber kõrgmoe ja tööstusesteetika ristumiskohas.
Bränd töötab sageli tehniliste kangaste ja ebatraditsiooniliste lõigetega, et luua futuristlikke välimusi, mis viitavad Briti tänavate toorele reaalsusele. Iga tükk on viimse detailini läbi mõeldud. Kasutades uuenduslikke materjale, esmaklassilist käsitööd ja sageli väga piiratud varusid, on need must-have asjad.
Samuel Ross'i juhendajaks oli ameerika moedisainer Virgil Abloh, kes on Off-White'i kaubamärgi asutaja. Ta aitas tal omandada oskuse ühendada luksuselemente autentse tänavarõivaste baasiga ja näitas talle, kuidas mängu muuta. Omaenda kaubamärgiga tõestas Ross siis üsna kiiresti, et mood ei saa olla mitte ainult stiilne, vaid ka tugevalt kontseptuaalne ja sügavalt läbimõeldud. Ja see on põhjus, miks ACW on Rihanna, Jaden Smithi ja The Weekndi lemmik.
Kui otsid midagi, mis ületab tavapäraseid trende ja millel on tõeline lugu, siis preemiumbränd A-COLD-WALL* tõmbab sind oma unikaalse nägemuse ja vahelejäämatu disainiga. Avasta Jalgpoodide kuldne graal.
Näita kõiki A-COLD-WALL* tooteid