Dime on 2005. aastal asutatud Kanada rulaettevõte, mis asub Montrealis. Alates asutamisest on Dime arenenud väikesest sõprade grupist üheks maailma juhtivaks rulluisubrändiks. Ettevõte on tuntud oma humoorikate rulluisuvideote, rulluisupoe pidamise, rõiva- ja aksessuaarikollektsioonide loomise ning eelkõige Dime Glory Challenge'i korraldamise poolest - ainulaadsed rulluisuvõistlused, mis keskenduvad pigem lõbususele ja meelelahutusele kui traditsioonilisele võistlusformaadile. Kõik see rõhutab nende moto "kõigepealt huumor, siis uisutamine". Dime on tuntud puhta ja lõbusa oleku poolest ning on täielikult pühendunud rula subkultuuri toetamisele, kuid omab ka laia haaret ja kõlapinda. Brändi peetakse lihtsaks, arusaadavaks, tagasihoidlikuks, kuid samas teedrajavaks ja ainulaadseks. Rulatamisbrändide konkurentsikeskkonnas ütleb see nende staatuse kohta palju. Dime'i asutajad on Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl ja Alexis Lacroix. Hiljem liitus Vincent Tsang kunstilise juhi ja turundusjuhina. Esmane eesmärk oli luua suurepäraseid rulluisuvideosid, mis näitasid Montreali spotte, kuid peagi sai Dime'ist ka väljaspool rulluisukogukonda tuntud nähtus tänu sellistele persoonidele nagu Virgil Abloh, Kaytranada ja Lily Rose Depp.
Näita kõiki DIME tooteid