Minu suurus on välja müüdud, mis nüüd?
Enamikku tossusid ei ole uuesti laos, kuid võite registreeruda, et saada e-posti teel teade, kui teie suurus on uuesti laos. Lihtsalt klõpsake suurus, millest olete huvitatud, ja aken avaneb. Täitke oma andmed ja ongi kõik!
Millal te minu tellimuse välja saadate? Millal minu tellimus saabub?
Püüame kõik tellimused saata järgmisel tööpäeval, välja arvatud juhul, kui olete tellinud tooteid välislaost. Nädalavahetustel me ei tarni ja harva võib tellimuse väljaviimine meie laost võtta rohkem kui ühe päeva.
Teie tellimus jõuab kohale 1-10 tööpäeva pärast saatmist, saate seda jälgida oma profiilist või meilt, mille oleme teile saatnud!
Kuidas ma saan oma tellimuse tühistada?
Kui olete registreeritud klient, minge lihtsalt oma profiili ja valige tellimus, mida soovite tühistada. Vajutage nupule all paremas nurgas. Saate oma tellimusest eemaldada ka ainult ühe toote. Juhul, kui tellimus on tasutud, siis saate vastavalt raha tagasi. Kahjuks, kui olete tellimuse teinud külalisena, peate pöörduma meie klienditeeninduse poole, et teid aidata.
Millal ma saan tasuta kohaletoimetamise?
Pakume VIP-klientidele tasuta kohaletoimetamist valitud riikides valitud vedajatega. Vaadake tarne lehekülge.
Kas ma saan tellida ilma kontot omamata?
Jah, on võimalik luua tellimus ilma kontot omamata/lootmata. Kui sul on aga konto, saad olla osa suurest Footshopi klubist ja saada oma ostudega suurepäraseid soodustusi!
Kui kaua võtab tagasimaksmine aega?
See sõltub makseviisist.
Kui olete maksnud kaardiga või pangaülekandega, võib tagasimakse laekumine teie kontole võtta 2-3 tööpäeva alates hetkest, mil me töötleme teie tagastuse.
Kui olete maksnud PayPali kaudu, saabub tagasimakse samal päeval, kui me teie tagastuse saame.
Kuidas toimida vigase kauba puhul?
Nõuded toimivad samamoodi nagu tagastused. Täitke lihtsalt pretensiooni vorm, mille leiate SIIT, ja saatke kaup meie tagastamisaadressile. Vastuse saate 30 päeva jooksul pärast paki kättesaamist. Me teavitame teid kõigest e-posti teel. Kui teie nõue rahuldatakse, saate raha tagasi. Rohkem infot leiad SIIT
Ülemaailmne tarnejuhend
Me jätame endale õiguse nõuda suuremaid saatekulusid 3+ paari tossude tellimuste puhul.
Väljapoole ELi saadetavatel toodetel võidakse nõuda täiendava maksu tasumist sihtriigis. See ei kehti USAs.
Kui teie kohaletoimetamise riik nõuab tolli- või imporditollimaksu, peate need tasuma. Kahjuks ei ole meil nende üle mingit kontrolli ja me ei saa teile teatada, millised need on. Tollipoliitika on riigiti erinev, nii et kui teil on küsimusi, võtke lisainfo saamiseks ühendust oma kohaliku tolliasutusega.
Nike: Nike'i uue poliitika tõttu ei saada me Nike'i ja Jordani tooteid väljapoole Euroopa Liitu. Erandiks on Šveits ja Ühendkuningriik.
DHL, UPS x vedelikud
Turvalisuse huvides ei võta DHL/UPS oma lennukitesse vedelaid tooteid ja surve all olevaid pudeleid. See kehtib peamiselt kingahooldustoodete (Crep) kohta, nii et kui tellite Crepi ja valite vedajaks DHL/UPS, saadetakse tellimus tagasi meie lattu. Me peame vahetama vedaja, et tellimus saaks välja saadetud (kui see on võimalik) või me tagastame teile raha toote eest ja saadame ülejäänud tellimuse. Palun arvestage sellega tellimuse esitamisel, kuna see võib põhjustada teie tellimuse hilinemist.
Millal saadate minu tellimuse?
Loomulikult teeme kõik selleks, et teie tellimus jõuaks teieni võimalikult kiiresti. Kui esitate tellimuse enne kella 9:00 hommikul, püüame selle saata samal päeval. Vastasel juhul kestab väljasaatmine vähemalt 24 tundi. Nädalavahetustel me ei saada.
Kuidas ma saan vahetada vedaja?
Me saame vedaja vahetada ainult siis, kui teie tellimus ei ole veel välja saadetud. Meie ladu töötab väga kiiresti, seega andke meile muudatustest teada nii kiiresti kui võimalik.
Millal minu pakett saabub?
Me saame aru, et ka meie tahaksime oma kingi kohe kaasa võtta! Tarneaeg sõltub valitud vedajast - GLS 3-6 tööpäeva, DHL 2-4 tööpäeva jne. Kui arvate, et teie pakk on kadunud, saatke meile e-kiri.
Leia tarneajad SIIT.
Kuidas ma leian paki jälgimisnumbri?
Saate jälgimisnumbri automaatselt e-posti teel. Kui te ei leia seda või teil on probleeme oma tellimuse jälgimisega, võtke meiega ühendust!
Minu saadetist ei ole veel kätte toimetatud, mida ma peaksin tegema?
Kui teie tellimus peaks olema juba teie juures, võtke meiega ühendust niipea kui võimalik. On võimalik, et see on transpordil kaduma läinud. Sellisel juhul võtame ühendust vedajaga ja püüame teada saada, mis juhtus. Kui see on kaduma läinud, siis avame nõudmise vedajale. Kui nad kinnitavad, et see on kadunud - me tagastame teile kogu raha.
Kirjelduses on kirjas, et toode on meeste suuruses, kas ma saan osta kingi, kui olen naine?
Meeste või naiste? Kõik on ükskõik millise maitse järgi! Ainus asi, mida peate jälgima, on õige suurus. Kõige parem on, kui te teate oma ELi suurust (kuna see on universaalne) ja saate seda kasutada juhisena. Kui sa ei ole millegi suhtes kindel, võta ühendust!
Miks ma ei näe oma tellimust äsja loodud kontol?
Kui olete tellimuse teinud ilma registreerimata või ilma oma kontole sisse logimata, ei kuvata seda teie tellimuste ajaloos. Me ei saa tellimusi teie kontole lisada, kuid te saate kogu teabe e-posti teel.
Sain kahjustatud kauba, kuidas nüüd edasi toimida?
Meil on väga kahju! Seda ei tohiks kindlasti juhtuda ja loomulikult leiame teile lahenduse. Palun võtke ühendust meie klienditoega 3 tööpäeva jooksul!
Kui kaua kulub aega, et minu raha tagastatakse pärast kauba tagastamist?
Püüame tagasimakseid töödelda niipea, kui saame pakid meie kesklattu Prahasse.
Kui olete maksnud kaardiga/ PayPaliga, saate tagasimakse peaaegu kohe. Kui olete maksnud sularahas, saab teile raha tagasi maksta ainult meie finantsosakond, nii et neil kulub selleks paar päeva rohkem aega.
Me saadame teile e-kirja, kui me saame kauba tagasi ja kui me saadame teile tagasimakse.
Kas ma võin tuua kauba pretensiooni/tagasimakse saamiseks isiklikult teie kauplusesse Prahas, Bukarestis ja Budapestis?
Võite tuua kaupu meie kauplustesse igal ajal.
Lisateabe saamiseks võtke palun ühendust kohaliku klienditeeninduse klienditoega :)